همزمان با حلول ماه شوال ، نماز این عید سعید فطر با حضور گسترده مردم مومن و روزه دار شهر دستناء به امامت حجت الاسلام والمسلمین عبد الله کیوانی منتخب مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان در مدرسه کوثر این شهر اقامه شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر دستناء حجت الاسلام والمسلمین عبد الله کیوانی پس‌ از اقامه‌ نماز عيد فطر در جمع‌ نمازگزاران‌ طي‌ سخناني‌ عيد سعيد فطر را به‌ مسلمين‌ جهان‌ تبريك‌ گفتند و از آن‌ به‌ عنوان‌ يك‌ روز بزرگ‌ و با عظمت‌ در اسلام‌ نام‌ بردند.

وی با استناد به‌ خطبه‌ اميرالمومنين‌ علي‌ (ع‌) در روز عيد فطر تاكيد كردند كه‌ مومنان‌ و نيكوكاران‌ در اين‌ روز پاداش‌ و اجر عبادات‌ خود را با آمرزش‌ گناهان‌ از خداي‌ متعال‌ دريافت‌ مي‌كنند و بد كاران‌ به‌ جزاي‌ عمل‌ نادرست‌ خود مي‌رسند .

مهدی حبیبی شهردار شهر دستناء نیز پس از اقامه نماز عید فطر در سخنرانی خود اجتناب‌ از گناهان‌ و انجام‌ عمل‌ صالح‌ را موجب‌ سعادتمند شدن‌ انسانها دانست و افزود : بدترين‌ نوع‌ انسان‌ كسي‌ است‌ كه‌ ظاهر او جذاب‌ و چشمگير است‌ اما باطني‌ پوك‌ و پوچ‌ دارد. چنين‌ فردي‌ در عرصه‌ جنگ‌ در شرايط دشوار زندگي‌ و بر دوش‌ كشيدن‌ مسئوليتهاي‌ سنگين‌ كارايي‌ ندارد اما در تربيت‌ اسلامي‌ اين‌ نكته‌ مورد تاكيد قرار گرفته‌ است‌ كه‌ انسان‌ مسلمانان‌ بايد ظاهر اسلامي‌ را حفظ كند و در عين‌ حال‌ باطن‌ او بايد بهتر و سنگين‌تر از ظاهرش‌ باشد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *