به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر دستناء مهدی حبیبی شهردار شهر دستناء در حاشیه بازدید از پروژه آسفالت معابر سطح شهر دستناء به همراه فرماندار شهرستان با بیان اینکه این شهرداری در راستای تداوم سیاست های عمرانی و در جهت خدمت رسانی به شهروندان گرامی با هدف بهسازی معابر و بهبود عبور و مرور شهری ، تمام توان خود را به کار گرفته است اظهار داشت : در این عملیات تعداد زیادی از معابر اصلی و فرعی این شهر با مساحتی حدود 15000 متر مربع آسفالت می شود.
شهردار شهر دستناء افزود : هزینه اجرای این پروژه مبلغی بالغ بر 20/000/000/000 ریال می باشد که از محل اعتبارات داخلی شهرداری تامین می شود.
حبیبی بیان نمود : آسفالت معابر اصلی و فرعی و ایمن سازی شبکه معابر مهم ترین موضوع شهر در حوزه عمران قلمداد می شود و روند اجرای پروژه های عمرانی شهر با رویکرد تحقق اهداف مدیریت شهری در راستای تامین رفاه و آسایش و جلب رضایت مندی شهروندان است.
شهردار شهر دستناء تاکید کرد : در مجموعه مدیریتی شهر همواره تلاش می کنیم تا در جهت ایجاد شهری زیبا و درخور شهروندان در تمام حوزه ها ورود پیدا کرده که البته ایجاد معابری استاندارد و ایمن و بدون مشکل حق اصلی شهروندان است و انشاالله با توجه به اعتبارات و بضاعت شهرداری عملیات آسفالت تا جایی که امکان دارد انجام شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *