دانش آموزان مدرسه امیرکبیر شهر دستناء به منظور آشنایی با وظایف شهردار و مجموعه شهرداری شهر دستناء به همراه معلم خود با مهدی حبیبی شهردار شهر دستناء دیدار و گفت و گو کردند.

مهدی حبیبی در این مراسم ضمن تقدیر از معلم دبستان امیر کبیر به جهت فراهم نمودن شرایط برای این دیدار گفت : حضور شما دانش آموزان در محیط شهرداری و آشنایی با اقداماتی که توسط این مجموعه در سطح شهر انجام می گیرد قطعا تجربه خوبی برای شما خواهد بود.

مهدی حبیبی افزود : امکانات ، تاسیسات و مبلمان شهری موجود در نقاط مختلف شهر متعلق به شخص خاصی نیست و همگان حق استفاده از آن را دارند.پس همه ما وظیفه داریم در راستای نگهداری و مراقبت از این امکانات نهایت تلاش و کوشش خود را بکار گیریم.

حبیبی گفت : از شما دانش آموزان به عنوان شهروندان فعال و کوشایی که قرار است من بعد کمک حال مدیران شهری باشید می خواهم مسائل و مشکلات موجود در محله زندگی خود و یا سطح شهر را در قالب یک طرح بر روی کاغذ پیاده کرده و راهکارهای لازم برای برطرف نمودن آن معظل را نیز بیان کنید.

در این دیدار دانش آموزان نیز پرسش های خود را مطرح کردند و شهردار به آنان پاسخ داد.

در پایان این دیدار دانش آموزان با راهنمایی فرزین یوسفی مدیر روابط عمومی شهرداری از بخش های مختلف بازدید و با وظایف و عملکرد آن ها آشنا شدند و جوایزی به رسم یادبود تقدیم دانش آموزان گردید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *